#BLOG

Beaufort makes it personal met: Thomas van Dommelen

Utrecht, juni 2023

Beaufort Transformations and transactions heeft een compleet nieuwe uitstraling, inclusief nieuwe pay off: Perfection made Personal. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? Daarom vertellen de consultants van Beaufort hoe zij het ‘Personal’ maken. Deze week: Thomas van Dommelen.

Als data specialist streef ik van nature naar ‘perfectie in data.” – Thomas van Dommelen, consultant.

Perfection made Personal, wat houdt dat volgens jou in?

Thomas: “Perfectionisme voor mij is de ambitie om foutloos te zijn. Dit vergt concentratie, structuur en bovenal toewijding. Persoonlijkheid, anderzijds, is het vermogen om dicht bij jezelf te staan. Dit vertaalt zich naar een flexibele en betrokken houding. Bij Beaufort worden beide principes nageleefd. Dit houdt in dat we nauw betrokken zijn bij ieder aspect van het proces en ernaar streven om foutloze oplossingen op maat te bieden aan al onze klanten.

Als data specialist streef ik van nature naar ‘perfectie in data’. Dit omvat het maximaal waarborgen van de structuur, integriteit, kwaliteit én toegankelijkheid van data. Ieder onderdeel is essentieel voor correcte inzet van data binnen bedrijfsprocessen en analyses. Vanwege de continue technologische ontwikkelingen en dynamiek van data is het moeilijk, misschien wel onmogelijk, om perfectie in data te bereiken. Toch is het ons streven bij Beaufort om hierin verdere stappen te maken. Ik vind het leuk om hier eigenaarschap in te nemen en zie daarbij veel potentie voor de (nabije) toekomst.”

En Thomas: hoe maak jij het Personal?

“Binnen herstructureringsprojecten is het voor mij in eerste instantie belangrijk om de stakeholders te kennen met wie we samenwerken. Zo kan een band worden opgebouwd, waardoor het efficiënter en aangenamer werken is. Bovendien leidt dit tot betere besluitvorming tijdens het rapportageproces, omdat we niet alleen theoretische analyses gebruiken, maar ook inzichten van medewerkers en directieleden kunnen opnemen die ons een breder strategisch en zakelijk perspectief bieden. Mijn streven is dat de conclusies aan het eind van de rit, positief of negatief, in ieder geval worden herkend door de betrokkenen. Door nauwe betrokkenheid en proactieve communicatie poog ik de klant hier vroegtijdig in mee te nemen. Dat is een persoonlijke touch.”

Interesse in een persoonlijk gesprek?

Vind de contactgegevens van Thomas op de teampagina!