#BLOG

Beaufort makes it personal met: Jan Eduard Thompson

Utrecht, mei 2022

Beaufort Transformations and transactions heeft een compleet nieuwe uitstraling, inclusief nieuwe pay off: Perfection made Personal. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? Daarom vertellen de consultants van Beaufort hoe zij het ‘Personal’ maken. Deze week: Jan Eduard Thompson.

“Het beste advies begint met iets heel simpels: Oprechte persoonlijke betrokkenheid en interesse in je klanten.” – Jan Eduard Thompson, Partner

Perfection made Personal, wat houdt dat volgens jou in?

Jan Eduard: “Beaufort heeft vanaf haar ontstaan altijd als uitgangspunt gehad dat zij zich wil onderscheiden door de kwaliteit van haar dienstverlening. Toen Gert-Jan Winkelhagen en ik ruim 10 jaar geleden onze debt advisory praktijk in de vastgoedmarkt begonnen hadden wij datzelfde uitgangspunt. Die gedeelde visie, dat de kwaliteit van onze werkzaamheden ons moet onderscheiden van onze concurrenten, was ook de belangrijkste reden dat wij ons in 2016 als partners bij Beaufort hebben aangesloten. En het beste advies begint met iets heel simpels: Oprechte persoonlijke betrokkenheid en interesse in je klanten.”

En Jan Eduard: hoe maak jij het Personal?

Jan Eduard vervolgt: “Elke nieuwe casus, of die nou klein of groot is, begint altijd met de volgende belangrijke vragen: Wie is mijn klant en wat drijft hem of haar? Wat zijn de doelstellingen die hij of zij op de (middel)lange termijn wil bereiken? En hoe vertaalt zich dat in de strategie en operationele plannen van het bedrijf, de vastgoedportefeuille of het object waar we naar kijken? Pas als ik dat duidelijk in beeld heb, kan ik echt goed met mijn klanten meedenken over de optimale financiële strategie en financiering die daar bij past. Dat geeft vervolgens ook een veel beter inzicht in de financiële partijen (of dat nou banken, debt funds of andere financiers zijn) die bij de klant en de casus passen. Voor alle betrokken partijen leidt dit tot een beter en efficiënter verloop van de transactie. Verder probeer ik onze klanten zoveel mogelijk te ontzorgen. Alles wat nodig is om een succesvolle transactie tot stand te brengen kunnen we oppakken. Met die persoonlijke en “hands-on” aanpak maken we in transacties het echte verschil. En het leukste van ons vak is dat we dit ook vaak terug horen, zowel van onze klanten als van de financiële partijen met wie we namens onze klanten zakendoen.”

Interesse in een persoonlijk gesprek?

Vind de contactgegevens van Jan Eduard op de teampagina!